środa, 21 sierpnia 2013

Nasze jesienno- zimowe must have

Zbliża się sezon jesienno- zimowy, czas uzupełnić szafę o nowe, cieplejsze ciuszki, bo te z poprzedniego roku i wiosny w większości są niestety za małe... :) Poszperałam dziś na necie i znalazłam kilka interesujących mnie rzeczy. Czas wyruszyć na zakupy!
A w związku z tym, że Filip od 02.09. zaczyna swoją przygodę ze żłobkiem (o tym niebawem na blogu) większość ubrań jest w wersji sportowej :)



Trzy powyższe bluzy znalazłam na Allegro - nick sprzedawcy j_pawlowska

H&M

H&M

H&M

H&M

NEXT

Reserved

Zara 
Zara

Zara

Zara

Zara

Zara
Spodnie + Frak - CzesioCiuch
Mini Couture - wersja dla mamy i dziecka :)
Dress You Up
No Sweet
Pan Pantolini

Reserved

A już jutro II część naszych wakacyjnych wspomnień! :)


4 komentarze:

  1. Świetne ubranka, najbardziej przypadł mi do gustu oksfordowy sweterek i kapelusik:)
    http://memoriems.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne ciuszki :) Kubusiowa bluza jest super :)
    pozdrawiam,
    MAgda ( http://mateuszkowy-blog.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi najbardziej spodobały się buty ;) świetne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy tą bluzę z kubusiem ale z ciuszkownia.pl, świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń